به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی  اداره کل تبلیغات اسلامی استان، جلسه کمیته اجرای مسابقات استانی چهارمین جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام روز سه شنبه شانزدهم آذرماه از ساعت 9 صبح در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی، با هدف بررسی شرایط و ضوابط برگزاری جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام و همچنین شرح وظایف اعضای کمیته اجرایی مسابقات برگزار شد.

در این نشست که کارشناسان ادره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی ، معاونت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و رئیس حوزه علمیه مکتب نرجس(محل برگزاری مسابقات مذکور) نیز حضور داشتند، مهدی علی محمدی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ضمن تشریح روند اجرای مسابقات و ارائه آمار شرکت کنندگان در جشنواره، بر نحوه اطلاع رسانی مطلوب و همچنین بررسی مقدمات به منظور برگزاری هرچه بهتر مسابقات مذکور تاکید کرد.

در این جلسه ضمن معرفی داوران مربوطه و  هماهنگی لازم با آنان، مقرر شد این مسابقات در تاریخ چهارشنبه، 24 آذرماه در محل سالن اجتماعات حوز علمیه مکتب نرجس سلام الله علیها برگزار گردد .

لازم به ذکر است چهارمین جشنواره قرآن و عترت (علیهم السلام) در استان سیستان و بلوچستان ، با حضور بیش از 80 نفر از خانواده و همسران طلاب، در چهار رشته حفظ،قرائت و ترتیل و اذان  وهمچنین مسابقات کتبی برگزار می شود.

گفتنی است شرکت کنندگان مرکز استان به صورت حضوری و سایر شهرستان های استان با هماهنگی قبلی که توسط عوامل اجرای جشنواره صورت می گیرد ، از طریق ارتباط مجازی با داوران به رقابت می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.