پ

مهدی ورقایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام چهارمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت ویژه همسران و فرزندان طلاب حوزه‌های علیمه آقایان با مشارکت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، دارالقرآن کریم و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان زنجان آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با دو رویکرد آموزش و مسابقه برگزار می‌شود، ابراز کرد: آموزش در ۹ بخش شامل روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر قرآن، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، قصه‌های قرآنی، صحت قرائت نماز، عفاف و حجاب و ازدواج در اسلام ارائه و به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی از طرف سازمان دارالقرآن ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بخش مسابقه نیز در ۸ رشته برگزار خواهد شد که شامل قرائت قرآن، حفظ قرآن، اذان، تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی می‌شود و ثبت‌نام باید تا پایان شهریورماه انجام و مسابقه در مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: همسران و فرزندان طلاب برای شرکت در دوره‌های آموزشی باید از طریق سامانه lms.telavat.com مربوط به واحد آموزش سازمان دارالقرآن ثبت‌نام کنند و برای شرکت در مسابقه نیز تا پایان این ماه فرصت دارند به سامانه csis.ir مخصوص خدمات حوزه علمیه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به شکل مجازی برگزار می‌شود، یادآور شد: مهلت ارسال آثار به مسابقه نیز از اول تا پایان مهرماه است و به برندگان جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و سایر موارد اعطا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.