پ

به گزارش تلاوت هرمزگان، حجت‌الاسلام حمزه نقشبندی، معاون امور قرآنی دفتر نهاد امام جمعه کیش، در نشستی که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد اظهار کرد: توسعه فرهنگ قرآنی در جزیره کیش یکی از مطالبه‌های مردمی است.

حجت الاسلام نقشبندی در این نشست گفت: شیوع همه‌گیری کرونا باعث کاهش فعالیت کلاس‌های حضوری و پیگیری دوره‌های آموزشی به صورت غیرحضوری شد اما هم‌اکنون به علت خروج از بحران کرونا و بهبود شرایط برای برپایی کلاس‌های حضوری، مجدداً فعالیت موسسه‌های قرآنی جزیره کیش از جمله مرکز آموزشی مشکلات و فرهنگسرای قرآن و عترت به صورت حضوری از سر گرفته شده است.

معاون امور قرآنی دفتر نهاد امام جمعه کیش تصریح کرد: هم‌اکنون در نظر داریم تعداد کلاس‌های جزیره کیش را ۲ برابر افزایش دهیم. وی گفت: در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش قرآن، به دنبال برپایی کلاس‌هایی در شهرک‌های مختلف جزیره کیش از جمله شهرک‌هایی که از مرکز شهر دور است، هستیم.

حجت السلام نقشبندی در پایان با بیان اینکه هم‌ اکنون ۳۵ مربی قرآن در کیش در رشته‌های مختلف از جمله حفظ و مفاهیم، روخوانی و روانخوانی و تجوید در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند، یادآور شد، پیش‌بینی می‌شود با افزایش تعداد کلاس‌ها، شمار قرآن آموزان این جزیره از ۴۵۰ نفر به حدود 1000 نفر برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.