پ

نشست «ستاد استانی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه» که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود، امروز، ۹ شهریورماه، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رئیس دارالقرآن‌الکریم هرمزگان و مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این نشست، اظهار کرد: ارتباط و تعامل خوبی میان اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت خدمات حوزه‌های علمیه استان، برقرار شده و به این وسیله ظرفیت مناسبی ایجاد شده تا بتوانیم برنامه‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی را بهتر از گذشته پیگیری کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم تحولی ملموس در حوزه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی مربوط به طلاب و روحانیون، ایجاد کنیم. تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این راستا در مرکز رقم خورده و نیاز است ما نیز به اقتضای این تفاهم‌نامه‌ها و به تناسب شرایط استان اقدام کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: در استان هرمزگان نیازمند به اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هستیم تا طلاب و روحانیون بیشتری نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره آگاه شده و اقدام کنند. در این راستا باید از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها، مبلغین، سامانه‌های اطلاع‌رسانی ادارات و … استفاده کرده و اطلاع‌رسانی به نحو مطلوبی انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.