شعبانعلی قانعی کارشناس امور قرآنی شهرستان اردکان گفت؛ مدیران موسسات قرآنی شهرستان اردکان طی یک گردهمایی توجیهی و آموزشی در قالب طرح توانمند سازی مدیران تشکلهای قرآنی، نسبت به طرح ها و آیین نامه های اجرایی جدید سازمان دارالقرآن الکریم، آشنایی لازم را کسب کردند.
قانعی افزود: این گردهمایی آموزشی از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با دعوت از مدیران و مسئولین اجرایی و آموزشی موسسات قرآنی شهرستان، در قالب طرح توانمند سازی مدیران تشکلهای قرآنی برگزار شد.
حجت الاسلام حسین حیدریان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با اشاره به اهمیت تربیت کادر متخصص گفت: تربیت کادر متخصص برای اجرای طرح های قرآنی در موسسات و تشکلها از اولویت های مهم موسسات می باشد. وی افزود: ارتقاء طرح های آموزش حفظ قرآن کریم و توسعه کلاسها و جذب بیشتر قرآن آموزان به کلاسهای حفظ قرآن کریم مورد تأکید این اداره می باشد. همچنین مسئول برگزاری گردهمایی با اشاره به جزییات طرح ها و آیین نامه های تفصیلی سازمان دارالقرآن الکریم، برخی از طرح های دارای اولویت را برای حاضرین تشریح نمود.
در انتهای این گردهمایی، هر یک از مسئولین و مدیران تشکلهای قرآنی دیدگاهها و نظرات خود را بیان و گزارشی از فعالیتهای موسسه قرآنی خود ارائه دادند و  به هر یک از حاضرین هدایا و کتاب مسابقه کتابخوانی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.