پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان، از برگزاری دومین جلسه هیئت اندیشه ورز قرآنی بانوان شهرستان مریوان و بیجار در محل ادارات تبلیغات اسلامی این شهرستانها با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز (نمایندگان امور قرآنی آموزش و پرورش، مرکز بزرگ، فعالین قرآنی، مسئولین موسسات و خانه های قرآنی) خبر داد.

مرادی گفت: در این جلسه حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، این روز را به بانوان قرآنی شهرستان و مجموعه تبلیغات اسلامی تبریک گفته و افزود: هدف این هیئت، علاوه بر فعالیتهای قرآنی، فعالیت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بانوان قرآنی است، وی برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در هفته جاری و هفته آینده را از اولویتهای این هیئت عنوان کرد. در ادامه آشنا کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مریوان بر تکمیل بانک اطلاعات قرآنی بانوان و آسیب شناسی فعالیتهای قرآنی و شناسایی چهره های قرآنی تاکید کرده و برگزاری مستمر جلسات هیئت را خواستار شد.

دارخال دبیر هیئت اندیشه ورز قرآنی بانوان شهرستان مریوان در این جلسه گفت: برنامه های قرآنی خوبی در سال جاری در شهرستان پیش بینی شده است که با همفکری هرچه بیشتر اعضای هیئت، سالی با فعالیتهای مؤثر خواهیم داشت. در پایان هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.