پ

سید ناصر حسینی، رئیس اداره‌ امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری جلسه‌ هماهنگی و برنامه ریزی چهارمین جشنواره‌ی بین المللی قرآن و عترت ویژه‌ی طلاب و خانواده‌ی طلاب خبر داد.

سید ناصر حسینی با اعلام این خبر افزود: پیرو نشستی که با مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه استان خراسان برگزار شد مقرر شد آزمون های این جشنواره 16 آذر ماه سال جاری به صورت شفاهی در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان برگزار شود.

وی افزود: داوری این مسابقه در بخش شفاهی با توجه به کاهش ویروس کرونا در مراکز استان برای متسابقین به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی) در موسسه دارالقرآن عترت علیهم السلام و در شهرستان ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی در ادامه افزود: آزمون های کتبی جشنواره مربوط به رشته های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۹ آذر ماه به صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته ها برگزار خواهد شد.

حسینی در پایان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده، هماهنگی و اطلاع رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون ها از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به تمامی شرکت کنندگان صورت می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.