پ

به گزارش تلاوت از قم، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه و سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی با محوریت آموزش، مسابقه و محفل برای خانواده‌های طلاب حوزه‌های علمیه اعم از ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌شود.

جلسه توجیهی داوران این جشنواره با حضور 15 نفر از داوران مرد و زن در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد و در این جلسه پیرامون چگونگی برگزاری این جشنواره تبادل نظر شد.

مرحله سطح سنجی مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه آغاز شده و در این رقابت‌ها که در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود، شرکت کنندگان در رشته‌های مذکور به صورت تلفنی توسط داوران مورد ارزیابی و سطح سنجی قرار می‌گیرند.

در مرحله استانی این جشنواره از نفرات اول تا سوم هر رشته طی مراسمی تقدیر به عمل می‌آید و پس از برگزاری و داوری در مرحله استانی، نمرات و نتایج به منظور بررسی و تایید کمیته فنی برای راهیابی منتخبان به مرحله کشوری به ستاد برگزاری جشنواره ارسال خواهد شد و نفرات منتخب هر استان پس از تایید کمیته فنی در رشته‌های یاد شده و در مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.