پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت، دکتر «فاطمه بدیعی» بانوی نخبه قرآنی شهرستان کاشان دار فانی را وداع گفت.

دکتر فاطمه بدیعی دارای مدرک دکترای علوم قران و حدیث، حافظ کل قرآن کریم، پیشکسوت قرآنی و از اساتید برجسته مؤسسه قرآن و عترت جامعه القرآن کاشان بود.

این نخبه قرآنی عضو هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان و دارنده مدرک درجه دو آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم بود.

دکتر «فاطمه بدیعی» در ۱۷ دوره طرح آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ منطقه شمال استان اصفهان از ممتحنین مجاز و داوران سازمان دارالقرآن الکریم در استان اصفهان بود.

وی امروز همزمان با ایام سوگواری رحلت پیام آور وحی حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سن ۴۷  سالگی دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت خانم فاطمه بدیعی، دکتر لاله افتخاری رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور، پیام تسلیتی صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حافظ کل قرآن کریم، نخبه قرآنی و عضو هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان، مرحومه دکتر فاطمه بدیعی موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان که در راه توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلام و قرآن کریم در جامعه تلاش های ارزنده ای داشت، استادی با اخلاق و متواضع بود که حسن خلقشان برای همه درس و الگو بود. از خداوند منان مسئلت می نمایم تا تلاش های خالصانه ایشان در راه اعتلای فرهنگ قرآن کریم را مقبول درگاهش قرار داده و روح آن مرحومه را با اولیای الهی محشور نموده و به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.

لاله افتخاری
رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.