پ

بازدید رئیس دارالقرآن کهگیلویه وبویراحمد

بازدید رئیس دارالقرآن کهگیلویه وبویراحمد از مهد قرآنی امام رضا در بهمئ

رئیس دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور در مهدقرآنی امام رضا بهمئی از روند فعالیت های این مؤسسه بازدید کرد.

حسین علی نسب در سخنانی گفت:اسلام کامل ترین و جامع ترین دین و برنامه های و نکات آن کاملاً مطابق با فطرت بشری و حاوی مصالح و مفاسد برای انسان‌ها است.

وی افزود: بدون شک بهترین و کامل ترین ایدئولوژی و منجی انسان می باشد و هرگز بدون تبعیت از احکام اسلام رسیدن به سعادت و کمال امکان پذیر نخواهد بود.

علی نسب اظهار داشت: قرآن مجید عصاره اسلام و بلکه تمام ادیان توحیدی است و مسیر هدایت و نجات به روشنی در آن ترسیم شده و لازم است گوهرهای ناب و اصیل از سخنان پروردگار استخراج شود و به بشر عرضه شود و این کار مهم ترین و ظایف نخبگان و دست اندر کاران فرهنگی است که زمینه تعلیم وتعلم قرآنی فراهم کنند و راه روشن زندگی را به انسان‌ها ارائه دهند.

مسئول دارالقرآن در پایان با تقدیر و تشکر از فعالیت های قرآنی این مهد قرآنی گفت: درصورت تامین اعتبارتقویت اماکن قرآنی در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.محسن شریعت مدیر این مهد قرآنی ضمن تشکر از حمایت‌های دارالقرآن به لحاظ مادی و معنوی خواستار ادامه این روند برای ایجاد انگیزه وترغیب قرآن آموزان شد.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.