پ

بازدید رئیس دارالقرآن کهگیلویه وبویراحمد

بازدید رئیس دارالقرآن کهگیلویه وبویراحمد از مؤسسه قرآنی مبین دهدشت

رئیس دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور در مؤسسه قرآنی مبین دهدشت از روند فعالیت های این مؤسسه بازدید کرد.

حسین علی نسب دردیدار با دست اندرکاران مؤسسه قرآنی مبین دهدشت ضمن بازدید از روند اجرایی فعالیت این مؤسسه بر تقویت مراکز و مؤسسات قرآنی تأکید کرد.

وی در سخنانی با اشاره به مشکلات فرهنگی در استان گفت: به علت محرومیت در زمینه های مختلف، مشکلات فرهنگی فراوانی وجود دارد و بسیاری از این مشکلات وارداتی وسازمان یافته با تلاش دشمن و بد خواهان برای تضعیف ارزشها و اعتقادات است وروز به روز ابعاد این دشمنی گسترده تر و دامنه آن وسیع تر می‌شود و اگر ما به این موازات بلکه بیشتر چاره اندیشی نکنیم شکست خواهیم خورد و دشمن به هدف شوم خود یعنی محو نظام اسلامی خواهد رسید.

حسین علی نسب افزود: تقویت مراکز فرهنگی و فراهم کردن زمینه رشد فرهنگی راه مقابله و چاره کار است و با وجود منابع قوی و غنی به راحتی می توانیم توطئه خطرناک دشمن را خنثی کنیم.

وی ترویج و گسترش آموزه های قرآنی و نهادینه کردن در جامعه را در این راستا مهم عنوان کرد و گفت: در این راستا باید مؤسسات و مراکز ترویج قرآنی تقویت شوند و زمینه فراهم شود.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.