پ

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اعلام نتایج مرحله دوم شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ، اظهار کرد: حفاظی که حائز دریافت درجات ۳ و ۴ و ۵ جزء قرآن کریم و مجاز به شرکت در مرحله سوم این آزمون هستند باید نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به شرکت ۱۴۹ حافظ قرآن کرمانشاهی در این دوره، افزود: در این دوره در مرحله ارزیابی تلاوت حفاظی که حدنصاب لازم در بخش (حُسن حفظ) را کسب نکرده‌اند در دیگر بخش‌ها از جمله تجوید، صوت و لحن و وقف و ابتدا نیز ارزیابی نشده‌‍‌اند.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: حفاظی که به مرحله نهایی ارزیابی این دوره راه یافته‌اند، تا ۱۰ آذرماه سال جاری مهلت دارند تا مدارک خود را به دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ارسال کنند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به زمان برگزاری آزمون کتبی مرحله سوم این دوره، گفت: آزمون کتبی این مرحله ۲۶ آذرماه سال جاری و به شیوه متمرکز برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه چنانچه هر داوطلب نسبت به نتیجه آزمون اعتراض دارد، افزود: داوطلبانی که نسبت به نتایج اعلامی اعتراضی دارند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، ۲۶ آبان فرصت دارند تا اعتراض خود را با ثبت مشخصات و رشته آزمونی که در آن شرکت داشته‌اند به شماره دورنگار ۶۶۹۵۵۹۷۹-۰۲۱ ارسال کنند تا نسبت به اعتراض آنان رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.