حجت الاسلام مظفر رجب زاده، دبیر استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) در خصوص برگزاری آزمون های جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه ها علمیه افزود: پیرو نشست مدیران استانی و مسئولین کمیته های اجرایی، مقرر شد آزمون های این جشنواره در 19 آذر ماه سال جاری در رشته های مختلف در استان برگزار شود.

داوری این مسابقات در بخش شفاهی بصورت استانی بوده و در اداره کل تبلیغات اسلامی، برای متسابقین به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی) و در شهرستان ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش بینی شده است.

دبیر استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) اظهار کرد: آزمون های کتبی جشنواره مربوط به رشته های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۹ آذر ماه بصورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته ها برگزار خواهد شد.

دبیر استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) از شرکت 136 نفر در رشته های مسابقه ای این جشنواره خبر داد و افزود: رتبه های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.