پ
به گزارش تلاوت از کردستان، مصطفی سپهری مدیر خانه قرآن محمد رسول الله(ص) در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: خانه قرآن محمد رسول الله(ص) در حوزه حفظ قرآن کریم قرآن آموزان توانسته در تمامی رده‌های سنی به خوبی عمل کند و بیش از 25 نفر از دانش آموزان پسران و دختران زیر 15 سال در زمینه حفظ فعالیت می‌کنند و خوشبختانه توانسته اند حداقل 4 جزء از قرآن کریم را حفظ کنند. سپهری افزود: فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه ازسال ۱۳۹۵ به صورت خودگردان با فعالیت سه مربی دوره دیده و حافظ قرآن و با هدف توسعه فعالیت های دینی و قرآنی راه‌اندازی شد.

 

سپهری با اشاره به اینکه این مؤسسه قرآنی از زمان فعالیت خود برنامه‌های قرآنی را به صورت هدفمند و منسجم آغاز کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 80  قرآن آموز داریم که در محدوده سنی ۷تا ۱۵ سال مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی و روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی برگزار کند. مدیر خانه قرآن محمد رسول‌الله(ص) شهرستان سقز اضافه کرد: تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه به‌ ویژه میان نوجوانان از رسالت‌های خانه‌ها و مؤسسات قرآنی است. وی در ادامه به منظور تشویق مخاطبان قرآنی از  حافظان قرآن کریم وابسته به این خانه قرآن با اهدای بسته های فرهنگی دینی و تقدیر نامه تجلیل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.