پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی مازندران، موسی سلمانزاده کارشناس قرآنی شهرستان ساری از برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزش حضوری قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان، کلاسهای آموزش قرآن در مراکز قرآنی و مساجد سطح شهر آغاز به کار کردند.
وی با اشاره به بهبود وضعیت استان مازندران بخصوص شهرستان ساری و میاندرود از لحاظ انتشار ویروس کرونا، از رفع محدودیت‌های کرونایی خبر داد و افزود: جلسات آموزشی و محافل حضوری قرآن پس از تبدیل وضعیت استان مازندران به وضع زرد، در مناطق مختلف استان بخصوص شهرستانهای ساری و میاندرود آغاز شده و دوره‌های آموزشی در حال برگزاری است. مؤسسات قرآنی نیز پس از یک دوره تعطیلی کرونایی به روی علاقمندان باز شده و مشغول فعالیت می باشند. مسئول امور قرآنی شهرستان ساری و میاندرود به کلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسات و مراکز قرآنی اشاره کرد و گفت: کلاسهای آموزش قرآن در تمامی رشته ها نیز برای تمام سنین در مراکز قران آغاز گردیده است.
ضمنا جلسات قرآن خانگی ویژه آقایان و بانوان نیز در سطح شهرستان ساری و میاندرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع به فعالیت نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.