پ

به گزارش ایکنا از اصفهان، محمدحسین پسندیده، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: آزمون کتبی هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور، امروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در هفت حوزه امتحانی شامل شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، شهرضا، خمینی‌شهر، خوانسار و نایین برگزار شد.

وی افزود: رشته‌های این آزمون شامل حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل بود و بیش از هزار نفر از بانوان و آقایان حافظ قرآن در این آزمون شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۲۴ نفر، رشته حفظ ۲۰ جزء، ۹۷ نفر و حفظ کل، ۷۲۱ نفر برای شرکت در آزمون کتبی هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ثبت‌نام کرده بودند.

وی بیان کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که مرحله شفاهی آن در شهریور و مهرماه سال‌جاری با حضور پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه داوطلبان می‌توانند نتایج این آزمون را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی https://telavat.ir دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.