پ

حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری چهارمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سطح استان خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که فی مابین سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منعقد شده چهارمین جشنواره قرآن و عترت ویژه همسر و فرزندان طلاب آقا برگزار می‌شود.

وی افزود: فرزندان طلاب در دو مقطع زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال تا حداکثر۳۰ سال می‌توانند در مسابقه شرکت کنند که در ۱۵ رشته از جمله روخوانی، روان‌خوانی، سبک زندگی، تفسیر آسان و … انجام خواهد شد.

مهرابی تصریح کرد: تفاوت این جشنواره با سه دوره قبل در بخش آموزش است به این معنی که متسابقین می‌توانند ابتدا در سامانه آموزش ملی قرآن کریم نسبت به رشته مدنظر، آموزش مجازی دیده و سپس در جشنواره شرکت کنند، همچنین در پایان جشنواره برای تمام شرکت‌کنندگانی که حدنصاب نمره را در رشته‌های دارای آموزش کسب کرده باشند، گواهینامه صادر خواهد شد و به قید قرعه نیز به تعدادی از برگزیدگان جوایز نفیس اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: همسر و فرزندان طلاب آقا که علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره هستند، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع به پایگاه‌های اطلاع رسانی www.telavat.ir  و www.csis مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را پایان شهریورماه جاری اعلام کرد و گفت: تاکنون دو جلسه هماهنگی برای برپایی این جشنواره در سطح استان برگزار شده است که هدف اصلی تبلیغات و اطلاع‌رسانی وسیع جهت حضور گسترده گروه هدف است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.