پ

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان مراسم تجلیل از 10 نفر از فعالان عرصه قرآنی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی (روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی) برگزار شد.

همچنین در این برنامه، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: هر کسی در این کشور و به‌ ویژه در استان کردستان در راستای تبلیغ دین و تبلیغ اسلام ناب قدمی بردارد، وظیفه ما همراهی، پشتیبانی و حمایت از آنهاست و اگر مانعی بر راه آنها هست برای برداشته شدن آنها کمک کنیم. وی با بیان اینکه ما پشتیبان و کمک کننده هستیم نه متولی و متصدی صرف کار امور دینی؛ اعلام کرد: تبلیغ دین یک واجب بر گردن آحاد جامعه اسلامی است و باید همه مردم در کنار روحانیون و علما به عنوان پرچمدارا تبلیغ دین قدم بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: همه فعالان مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان، شور و نشاط ستودنی در این ایام برای رساندن پیام نهضت اسلامی به آحاد جامعه داشتند و توفیق حاصل شد تا در شهرهای استان در روزهای اخیرمقدمات و وظایفی به انجام برسانند که زیارت خانواده شهدای تبلیغ و گرامیداشت یاد و خاطر این شهدا گرانقدر از این اقدامات بود که انجام شد.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: دیدار با خانواده پیشکسوتانی که سی سال عمر خود را برای تبلیغ دین در سازمان زحمت کشیدند و اکنون در میان ما نیستند، تجلیل از ۳۵ نفر از علما و پیشکسوتان عرصه دین، تقدیر از مجاهدت پیشکسوتان کاتب عرصه دین و … نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان انجام شد.

مرادی افزود: در ادامه این مراسم از 29 نفر از فعالان عرصه دین و قرآن شامل 9 نفر از قاریان، حافظان و کاتبان کلام وحی و رئیس هیئت اندیشه ورز بانون قرآنی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.