پ

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس سازمان دارالقرآن الکریم ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام گواهی به سمت رئیس عقیدتی ـ سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، بر گسترش بیش از پیش تعاملات و مناسبات میان سازمان دارالقرآن الکریم و ستاد کل تأکید و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه فعالیت‌های قرآنی در نیرو‌های مسلح اعلام کرد.

اخوان‌صباغ با اشاره به اجرای برنامه‌های مشترک و تفاهم‌نامه‌های امضا شده ستاد کل نیرو‌های مسلح با سازمان تبلیغات اسلامی، به برگزاری و اجرای مفاد فعالیت‌های قرآنی شامل برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان در حوزه تخصصی قرآنی، دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآنی ویژه کارکنان، افسران و فرماندهان نیرو‌های مسلح و مشارکت در برگزاری کاروان قرآنی انقلاب اشاره کرد و گسترش و تقویت فعالیت‌های قرآنی در سطوح مختلف نیرو‌های نظامی و انتظامی از جمله خانواده آنان را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این دیدار رئیس عقیدتی ـ سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن ابراز رضایت از برگزاری برنامه‌ها و اجرای بند‌های قرآنی مربوط به تفاهم نامه‌های فی مابین برای بالا بردن سطح معرفت و ایجاد روحیه معنوی در نیرو‌های مسلح اظهار کرد: سازمان دارالقرآن الکریم همیشه در اجرای اینگونه برنامه‌ها و اجرای تعهدات پیشتاز بوده و با در اختیار داشتن اساتید و کارشناسان خبره قرآنی و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم همواره عملکرد موفقی داشته است.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیرو‌های مسلح از آمادگی این ستاد برای توسعه همه جانبه و ترویج فرهنگ غنی قرآنی در آحاد جامعه به ویژه نیرو‌های مسلح و خانواده ایشان خبر داد و بر تقویت و گسترش روابط با سازمان دارالقرآن الکریم برای تحقق این امر تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.