پ

به گزارش ایکنا، طرح «مهرواره بانور» برای اولین بار در سطح کشور ویژه «بانوان فعال مسجدی» آغاز شد و حالا سازمان دارالقرآن از بانوان فعال قرآنی برای پیوستن به طرح «مهرواره بانور» برای روایت تلاش بانوان قرآنی در حل مشکلات خانواده‌ها دعوت کرده است.

این طرح به منظور «تجلیل از تلاش بانوان محله» با هدف «تعالی ارزش خانواده»، «مهارت‌های تحکیم بنیان‌های زندگی مشترک در راستای همسرداری و فرزندپروری»، و همچنین استفاده از «ظرفیت عظیم خود در حل مسائل و اصلاح باور‌های اجتماعی در زمینه ازدیاد جمعیت و تداوم نسل‌ها»، در امتداد «جهاد تبیین» برگزار می‌شود.

شعار و هدف طرح مهرواره تلاش بانوان قرآنی تعالی خانواده‌ با محوریت مسجد است که علاوه بر توانمندسازی بانوان فعال مساجد دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. بانوان فعال قرآنی می‌توانند در این حرکت همگانی و ملی در زمینه‌های اقتصاد خانواده، سبک زندگی اسلامی، فرزندپروری و… ثبت‌نام و در پایان به برترین‌ها هدایایی تعلق خواهد گرفت.

به برگزیدگان این جشنواره در سطح ملی ۱۴ سکه بهار آزادی به ۱۴ برگزیده اول حل مسئله، کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۴ نیم سکه بهار آزادی به ۱۴ برگزیده در مرحله ثبت خاطره‌نویسی و تجربه اعطا خواهد شد. بانوان قرآنی علاقه‌مند می‌توانند با پیوستن به لینک mehrvare-banoor.ir در این مهرواره شرکت کنند.

دعوت سازمان درالقرآن از بانوان فعال قرآنی برای پیوستن به طرح «مهرواره بانور»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.