پ

آخرین اخبار قرآنی استان همدان؛

تشکیل جلسات موضوعی قرآن برای کارکنان نیروی انتظامی همدان/ روستای «اشترمل» تویسرکان میزبان برگزاری دوره تربیت معلم قرآن

برگزاری جلسات موضوعی قرآن و معارف اهل بیت(ع) برای کارکنان نیروی انتظامی و تشکیل دوره تربیت معلم قرآن در یکی از روستاهای شهرستان تویسرکان از مهم ترین اخبار قرآنی استان همدان است.

به گزارش تلاوت از همدان، آخرین اخبار و رویداد های قرآنی استان همدان در یک بسته خبری ارائه می شود.

برگزاری جلسات موضوعی قرآن برای کارکنان نیروی انتظامی همدان

جلسه ای با حضور 60 تن از علاقه مندان به معارف و مفاهیم قرآن کریم از کارکنان نیروی انتظامی با موضوع «آشنایی با قرآن از منظر قرآن و و روایات اهل بیت (ع)» برگزار شد.

در این جلسه، مدیر اداره برنامه ریزی امور قرآنی استان، طب سخنانی مطالبی را در خصوص نزول قرآن و تجلی آن به عالم و نیز نیاز مبرم انسان به تمسک از آن و همچنین ضرورت عدم جدایی و انفکاک قرآن از عترت بعنوان مبیّن و مشرح قرآن بیان کرد.

اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه متعلمین قرآنی روستای لواشان نهاوند

اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه متعلمین قرآنی روستای لواشان از توابع شهرستان نهاوند برگزار شد.

این برنامه معنوی به همت خانه قرآن روستایی حضرت رقیه (س)، با حضور 50 نفر از متعلمان و قرآن آموزان و به مدت 6 روز برگزار شد.

برگزاري آزمون ورودي دوره تربيت معلم روخواني و روانخوانی

آزمون ورودي دوره ي تربيت معلم روخواني و روانخواني قرآن کریم باحضور 150 نفر از علاقمندان در شهرستان «بهار» برگزار شد.

آزمون ورودي دوره ي تربيت معلم روخواني و روانخواني قرآن كريم با هدف تكميل كادر تخصصي در دانشگاه پيام نور شهرستان بهار برگزار شد و دراين آزمون، مدیر اداره برنامه ريزي امور قرآني در خصوص اهداف برگزاري اين دوره سخناني را ارائه کرد.

برگزاری دوره تربیت معلم قرآن در روستای «اشرمل» تویسرکان

يكي از فعال ترين خانه هاي قرآني روستايي در استان همدان خانه قرآن روستاي «اشترمل» در شهرستان تويسركان است. با توجه به گستردگي فعاليتهاي قرآني و بالا بودن سطح قرآني ساكنان اين روستا، اداره برنامه ريزي امور قرآني استان موفق به برگزاري دوره تربيت معلم قرآن كريم با حضور بیش از 40 نفر در اين روستا شد.  یادآور می شود؛ تعدادی از شرکت کنندگان و علاقه مندان به کلام وحی از روستاهاي اطراف در این دوره شركت می کنند.

انتهای پیام/

دسته‌بندی: 

برچسب‌ها: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.