پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، مراسم تجلیل از فعالان قرآنی استان در ماه مبارک رمضان طی مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان و تعدادی از مسئولین استانی، روز چهارشنبه مورخ 28 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی و با تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات مسئولان و فعالان قرآنی در راستای ترویج و توسعه آموزه‌های قرآنی در جامعه برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر پور رئیس اداره امور قرآنی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: بزرگترین درس‌های زندگی در فهم آیات قرآن است و هر کس باید با حضور در محافل قرآنی زمینه را برای انس با قرآن در زندگی فراهم آورد و در نتیجه با عمل به این درس‌های پر برکت زمینه‌های سعادت دنیوی و اخروی خویش را فراهم سازد. وی افزود: این فعالان قرآنی هستند که باید زمینه را برای ترویج فرهنگ عمل به قرآن در جامعه فراهم کنند.

جعفر پور خاطرنشان کرد: برگزاری محافل تفسیر و تدبر در قرآن را از اولویت‌هایی عنوان کرد که باید توسط فعالان قرآنی مد نظر قرار گیرد. گفتنی است، در پایان این مراسم از 30 نفر از فعالان برتر قرآنی استان لرستان در ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.