پ

حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، افزود: بی‌شک یکی از جلوه‌های اعجاز قرآن‌کریم که همواره منشأ جذب بسیاری از مردم به سوی قرآن و آموزه‌های دینی است، قرائت فصیح و آهنگین قرآن‌کریم همراه با رعایت قواعد تجویدی آن است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف تربیت نیروهای متخصص قرآنی دوره آموزش قرائت قرآن‌کریم (سطح ۶) (علوم و فنون قرائت پیشرفته؛ گرایش تحقیق) با همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی و موسسه جنت الماوی زنجان و به مدت ۸۰ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: مرحله اول این دوره در بخش آموزش قرائت قرآن‌کریم، اسفندماه سال ۱۴۰۰ با حضور محسن یار احمدی استاد صوت و لحن و با حضور قاریان قرآن‌کریم در بخش بانوان برگزار شد.

وی ابراز کرد: مرحله دوم این دوره در بخش آموزش تجوید قرآن‌کریم، روز جمعه مورخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه و با حضور محبوبه کاتب، از اساتید برجسته کشوری در رشته تجوید قرآن‌کریم و به صورت حضوری در سالن شهید حججی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و با حضور شرکت‌کنندگان در دوره برگزار می‌شود.

حسنی ادامه داد: پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، به پذیرفته‌شدگان در دوره گواهی قرائت سطح ۶ از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم اعطا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.