پ

به گزارش خبرگزاری فارس مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

محمد رمضانی فرد مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم درخصوص برگزاری مرحله اول آزمون هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: مرحله اول دوره هفدهم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

وی گفت: محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امیرکبیر و در سایر استان‌ها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت آزمون، برگزار می‌شود.

رمضانی درخصوص منبع این مرحله از آزمون گفت: در مرحله اول، از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون به عمل خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم در ادامه اظهار کرد: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه خواهد بود و از حافظان گرامی درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روزهای پایانی موکول نکنند.

وی همچنین ضمن تأکید بر مطالعه آیین‌نامه طرح ارزیابی گفت: لازم است حافظان گرامی آیین‌نامه را به دقت مطالعه کنند تا در فرایند دوره با مشکل روبرو نشده و مطلع باشند که در چه مواردی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.