پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن در البرز، اظهار کرد: آزمون‌های پایانی کتبی این دوره به‌ شیوه مجازی، آنلاین و سراسری در سامانه آموزش مجازی قرآن و عترت به نشانی http://lms.telavat.com/Guest برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد خارج از لیست دوره، امکان شرکت در آزمون‌ها را ندارند، گفت: زمان برگزاری آزمون‌ها براساس جدول تنظیم شده و اطلاع‌رسانی براساس زمان اعلامی است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: پیش آزمون(به‌منظور تست و آشنایی کاربران با سامانه)، شنبه، ۲۴ مهر از ساعت ۹ تا ۱۳، آشنایی با علوم قرآنی، دوشنبه، ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی، سه‌شنبه، ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸، کاربرد اصول روانشناسی در حفظ قرآن کریم، چهارشنبه، ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

ملازاده با بیان اینکه زمان و بازه زمانی آزمون‌ها تغییر نخواهد کرد و شرکت‌کنندگان باید در زمان مقرر نسبت به شرکت در آزمون‌ها اقدام کنند، گفت: درخصوص زمان‌بندی و نحوه برگزاری آزمون‌های تجدیدی در صورت نیاز، پس از برگزاری آزمون‌های پایانی و اعلام نتایج، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود؛ بر این اساس به شرکت‌کنندگان تأکید می‌شود تا با آمادگی کامل در آزمون‌ها شرکت کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز یادآور شد: نتایج و ریز نمرات پس از برگزاری آزمون‌ها به اتحادیه مؤسسات قرآنی استان‌ ارسال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.