پ

ابراهیم مقصودلو، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: آزمون ورودی دوره‌های تخصصی قرآن کریم از سوی‌ اداره تبلیغات اسلامی گرگان در رشته‌های تربیت معلم روخوانی و روانخوانی سطح یک، تجوید، مفاهیم قرآن و تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن و دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ مربی قرآن در دوره‌های مختلف توسط مؤسسات قرآنی ثبت نام کردند، افزود: آزمون‌های ورودی از ۱۰ تا ۱۴ مهرماه  بصورت کتبی در مؤسسات قرآنی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه هفت مؤسسه قرآنی در شهرستان گرگان متولی برگزاری این آزمون می باشند، افزود: آزمون‌های شفاهی دوره مذکور در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

مقصودلو با بیان اینکه شرکت کنندگان در دوره‌های تربیت معلم بعد از قبولی در آزمون ورودی به دوره اصلی راه پیدا خواهند‌کرد، افزود: دوره اصلی تخصصی قرآن‌کریم در رشته‌های مختلف از اواخر آبان ماه برگزار می‌شود و آزمون اصلی آن بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود که به قبول شدگان در این آزمون گواهینامه معتبر از سازمان دارالقرآن کریم اهدا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.