پ

به گزارش روابط عمومي اداره امور قرآنی  تبليغات اسلامي مازندران ، زینب احمدی مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پویش نور طبرستان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائم شهر صبح روز سه شنبه 2 آذر ماه 1400 با اعلام اين خبر گفت : حفظ و قرائت قرآن بسيار نيكوست و ما بايد همراه با آن به عمق ، معاني و عمل به قرآن كوشا باشيم . حافظان قرآن پس از حفظ باید در تثبیت نیز اهتمام ویژه داشته باشند. حفظ قرآن کریم آسان است ، اما تثبیت ، فهم و عمل به آیات آن بسیار دشوار و شایسته است حافظان محترم به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت : قرآن كريم ، برترين و بالاترين هديه حضرت احديّت به بشر است و حفظ آن يكي از توفيقات بزرگ الهي به حساب مي آيد كه شامل حال هر كسي نمي‎شود. استعداد ، آمادگي ، لياقت ، توفيق ، سعادت ، عنايت و افاضت باعث مي‎گردد خداوند متعال ، اين نعمت بزرگ را به فرد عطا فرمايد و سعادتمندترين افراد كساني هستند كه پس از حفظ قرآن کریم ، آن را از دست ندهند و درون خود را از گنج‎هاي بيكران قرآن کریم خالي ننمايند.

احمدی اذعان داشت : مداومت در قرائت و حفظ قرآن عامل بسياري از توفيقات و بركات الهي است و كسي كه انس به قرائت ، حفظ و تدبّر در مفاهيم ومعاني قرآني داشته باشد ترك آن برايش بسيار مشكل مي‎شود. با قرآن کریم زندگي زيبا و جان مي‎گيرد و آرامش واقعي به منصه ظهور مي‎رسد و بدون قرآن کریم آدمي چون جمادي است متحرك و مرده اي است افقی كه نه روح دارد و نه آرامش واقعي.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.