پ
لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده بیش از پیش نقش راهبردی و ظرفیت کم‌نظیر بانوان در امر جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در حوزه فعالیت‌های قرآنی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور زیر نظر سازمان دارالقرآن الکریم راه‌اندازی شد، گفت: بانوان قرآنی کشور در جریان رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی و گفتمان‌سازی تربیت قرآنی و توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی همواره نقش فعال و برجسته داشته‌اند به‌طوری‌که درصد غالب و چشمگیر فعالان قرآن و مخاطبان برنامه‌های قرآنی اعم از اساتید، حافظان، قاریان، مدیران و خادمان را تشکیل می‌دهند.
رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور افزود: باتوجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در نظر دارد اولین جلسه حضوری استان‌های خودش را با حضور رؤسای هیئت‌ اندیشه‌ورز بانوان استان‌های سراسر کشور، پنجشنبه، جمعه، چهارم و پنجم آذرماه در مشهد مقدس برگزار کند.
وی افزود: هدف از این نشست برگزاری اولین رویداد حضوری هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی است که جهت تبادل نظر، هم‌افزایی، انتقال تجربیات، تبیین برنامه‌ها و تصمیم‌گیری برای برنامه‌های پیش روی هیئت اندیشه‌ورز با همفکری اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سراسر کشور و همچنین استماع دیدگاه‌ها، نظر‌ها و مسائل مرتبط با آن‌ها خواهد بود. همچنین نشست مشترک با رؤسای ادارات امور قرآنی خواهیم داشت.
افتخاری تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌ها بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت تعمیق و گسترش داد.
یادآوری می‌شود، هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در ۲۷ فروردین سال گذشته با هدف تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان قرآنی کشورمان ایجاد شد و در ۲۲ مهرماه احکام اعضای این هیئت از سوی رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم ابلاغ و به موجب این احکام لاله افتخاری به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور معرفی شد. همچنین در ۲۸ آبان همان سال نخستین نشست با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، مدیرکل امور استان‌ها، رئیس و برخی از اعضای هیئت، رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور و تعدادی از بانوان قرآنی استان‌ها برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.