پ

به گزارش ایکنا از زنجان، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم به طور متمرکز در ۶ رشته، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز‌ء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت ترتیل و قرائت‌ تحقیق برگزار شد.

گفتنی است چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در شهرستان زنجان با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده به مدت سه روز (۵ و ۶ مردادماه خواهران و ۷ مردادماه برادران) در محل زینبیه اعظم زنجان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات آقایان محمد کریمی، مصطفی محمدی، امیرحسین احمدی در بخش حفظ کل، سعید وزیران، مسعود علمی͏‌فرد و بهرام عابدینی در بخش قرائت ترتیل، یوسف قنبری، علیرضا عقیق͏‌زاده و مهدی کردلو در بخش قرائت‌ تحقیق، مهدی نوری و حسین امینی‌مقدم در بخش حفظ ۲۰ جز‌ء، علیرضا اسماعیلی، علیرضا زینعلی و مسعود محمودآبادی در بخش حفظ ۱۰ جزء و محمد میرزاخانی در بخش حفظ ۵ جزء برگزیده شدند.

همچنین خانم͏‌ها مریم محمدی، معصومه حاجی‌لو و زینب غنی͏لو در بخش حفظ کل، رقیه حسنلو، فاطمه صادقی͏‌فرد و نرگس محمدلو در بخش قرائت ترتیل، مریم فضلی، معصومه شامی، فاطمه رحیمی در بخش قرائت تحقیق، مینا عظیمی، غزاله کردلو، رقیه حسین͏‌خانلو در بخش حفظ ۲۰ جز‌ء و شهلا نصیری، سمانه نوری و سمیه حیدری در بخش حفظ ۱۰ جزء و سمانه خالقی، فاطمه حیدری و مریم رحمانی در بخش حفظ ۵ جزء در مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در زنجان برگزیده شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.