پ

جواد خسروی قائم مقام قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص اجرا، برنامه ریزی و ارسال کمک های مؤمنانه و انسان دوستانه این قرارگاه به منطقه اندیکا استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه منطقه اندیکا و بروز خسارتهای متعدد به مردم کم برخوردار و محروم این منطقه، قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام ظرفیت های موجود و با بسیج کردن کلیه کمیته های تابعه این قرار گاه، اقدامات لازم و مؤثری در این زمینه برداشته است. این قرارگاه با برگزاری جلسات اضطراری در سازمان دارالقرآن الکریم که با حضور مسئولین کمیته های تابعه برگزار شد، بخش عمده ای از سبدهای معشیتی، چادر جهت اسکان موقت، مواد غذایی و وسایل گرمایشی و … را به این شهرستان ارسال نموده است. همچنین کمک های مؤمنانه ارسالی با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین استان خوزستان به دست مردم این منطقه رسیده است.

وی در ادامه گفت: حسب دستور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم بلافاصله پس از وقوع این حادثه، این قرارگاه در منطقه حاضر و اقدامات لازم را برنامه ریزی نموده است. همچنین مقرر شد در اسرع وقت و به یاری کمیته شهید همت از کمیته های تابعه قرارگاه شهید سلیمانی، فضایی جهت ساخت یک مدرسه در منطقه روستای چلوار اختصاص داده و ساخته شود.

قائم مقام قرارگاه شهید سلیمانی در ادامه گفت: مقرر شده است تا باشگاه هنرمندان به عنوان یکی از کمیته های قرارگاه شهید سلیمانی طی برگزاری یک بازی دوستانه فوتبال با باشگاه فولاد خوزستان، عواید این بازی را نیز به مردم اندیکا اختصاص دهد.

وی در خصوص فعالیت کمیته شهید همدانی که متشکل از خیران صنف عینک فروشان می باشند اظهار کرد: کمیته شهید همدانی با اعزام گروهی از پزشکان در دو بخش بینایی و دندان پزشکی به منطقه اندیکا، خدمات پزشکی به مردم کم برخوردار این منطقه ارائه و 300 عینک طبی برای بیماران و مراجعه کنندگان اختصاص داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.