پ

به گزارش تلاوت بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اعلام این خبر افزود: در راستای بازدید ها و ارزیابی میدانی از خانه های قرآن و عترت در استان، روزهای پنج شنبه 16 دیماه 1400 از 4 مرکز قرآنی در شهرستان عسلویه و در روز جمعه 17 دیماه از 3 خانه قرآن و عترت در شهرستان کنگان با حضور مصطفی اسماعیلی پور، کارشناس اداره امور قرآنی استان بازدید به عمل آمد.

احمدی منفرد در ادامه اظهار کرد: خانه قرآن الزهرا با مدیریت عالیه ابراهیمی در شهر عسلویه، خانه قرآن فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) بیدخون با مدیریت اعظم بیدخونی در شهر بیدخون، خانه قرآن ام ابیها روستای بساتین با مدیریت زینب بحری و خانه قرآن سید الشهداء(علیه السلام) با مدیریت محمود کوهگرد از جمله مراکز قرآنی شهرستان عسلویه بودند که مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: خانه قرآن ریحانه النبی بنک با مدیریت کلثوم خانی، خانه قرآن شهید علم الهدی با مدیریت کبری درویشی و خانه قرآن الغدیر پرک با مدیریت حبیب رامی از جمله مراکز قرآنی شهرستان کنگان بود که در روز جمعه 17 دیماه مورد ارزیابی واقع شد.

در بازدیدهای شهرستان کنگان حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی رئیس تبلیغات اسلامی و حسین احمدی کارشناس قرآنی کنگان و در شهرستان عسلویه نیز حجت الاسلام و المسلمین ابوطالب احمدی رابط قرآنی با ارزیاب استانی همراهی کردند.

همچنین در حاشیه این بازدیدها از نمایشگاه یاس کبود واقع در شهر سیراف کنگان نیز بازدیدی به عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.