پ

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت روز شنبه با انتشار گزارش عملکرد مالی این اتحادیه در راستای شفاف سازی دریافت و هزینه کرد اعتبارات، میزان بودجه های دریافتی و هزینه کرد سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

گزارش تراز مالی سال ۱۳۹۹ شامل دریافت ۱۴ میلیارد تومان اعتبار دریافتی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هزینه کرد این مبلغ، به منظور برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به اتحادیه استان کرمان است.

گزارش اعتبارات دریافتی سال ۱۴۰۰ اتحادیه و نحوه هزینه کرد این اعتبارات شامل دریافت و هزینه کرد دو میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان بابت حمایت از موسسات آسیب دیده از کرونا و دریافت و هزینه کرد ۵۶۴ میلیون تومان بایت حمایت از شعب موسسات فعال در زمینه حفظ قرآن آسیب دیده از کروناست.

دریافت و هزینه کرد ۶۶۲ میلیون تومان بابت تربیت هزار و ۲۳۰ معلم حفظ قرآن، دریافت و هزینه کرد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بایت اجرای برنامه های مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی توسط اتحادیه های استانی و دریافت و هزینه کرد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت اجرای برنامه های مصوب شورای توسعه فرهنگ قرآنی توسط اتحادیه کشوری از دیگر اعتبارات دریافتی برای سال جاری است.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از ماه گذشته گردش‌های مالی خود را بر مبنای اصل شفاف‌سازی منتشر کرد که این اتحادیه در نخستین گزارش اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مبلغ ۵۶۴ میلیون تومان برای موسسات بزرگ دارای شعب در موضوع حفظ قرآن به منظور توسعه حفظ و تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اختصاص پیدا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.