پ

به گزارش تلاوت از فارس، اختتامیه کلاس‌های طرح تابستانه قرآن کریم خانه های قرآن نبی رحمت و سراج شهرستان گله دار در استان فارس برگزار شد. همچنین در راستای ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی در شهرستان گراش، کلاس‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قاسمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گله دار در این مراسم با اشاره به اهمیت یادگیری قرائت قرآن و عمل به دستورات آن از دیدگاه دین مبین اسلام گفت: فراگیری علوم قرآنی یکی از راه‌های بسیار مهم در پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است.

قاسمیان تصریح کرد: در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان، در تعطیلات تابستان امسال در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کلاس‌های تخصصی قرآن کریم خانه های قرآن شهرستان گراش در زمینه حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن فعالیت می‌کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به فرمان عمومی جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری، تبیین سیاست ها و مبانی قرآنی مانند تفسیر و تدبر در آیات الهی و همچنیین ابهام زدایی از تهاجم فرهنگی دشمن از اولویت های جهاد تبیین و در دستور کار برنامه های قرآنی این شهرستان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.