پ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت با اعلام این خبر گفت: مرحله سطح سنجی مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم امروز 28 آبان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی افزود: در این مرحله، داوران  در  بازه زمانی اعلام شده با شرکت کنندگان در این رشته‌ها تماس گرفته و پس از سطح سنجی و آزمودن توانایی افراد، نفرات منتخب را برای  حضور در مرحله استانی مشخص می کنند و زمان برگزاری مرحله استانی این رقابت‌ها که بصورت حضوری  است متعاقباً از سوی ستاد برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد.

به گفته وی پس از برگزاری و داوری در مرحله استانی، نمرات و نتایج به منظور بررسی و تأیید کمیته فنی برای راه یابی منتخبان به مرحله کشوری به ستاد برگزاری جشنواره ارسال می شود و نفرات منتخب هر استان پس از تأیید کمیته فنی در رشته‌های یاد شده و در مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان دارالقرآن الکریم و نهاد‌های حوزوی با محوریت آموزش، مسابقه و محفل برای خانواده‌های طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور اعم از ایرانی و غیر ایرانی برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.