پ

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن به‌صورت مجازی به همت سازمان دارالقرآن کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره آموزشی در استان کردستان به همت مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج تا ۳۰ آبان‌ماه انجام شد، افزود: محتوای آموزشی این دوره شامل تفسیر ۲۰ سوره پایانی جزء سی‌ام قرآن بوده است.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از آغاز دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن از امروز، ششم آذرماه به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۵۵ نفر از قرآن‌آموزان کردستانی در این دوره شرکت کرده‌اند.

وی بیان کرد: تدریس این دوره آموزشی به‌صورت فایل مولتی مدیا در سامانه آموزش مجازی قرآن وعترت بارگزاری شده است و در این راستا یک کانال واتس‌آپ برای شرکت‌کنندگان کردستانی تشکیل شده و آدرس و نحوه چگونگی دریافت فایل‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

امینی با اشاره به اینکه آموزش به‌صورت مجازی و بر بستر سامانه آموزش برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره آموزشی به دو صورت آفلاین(مشاهده فایل‌های تفسیر) و بخشی هم به‌صورت آنلاین و برخط با تدریس اساتید توانمند حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در پایان دوره برای قرآن‌آموزان به‌صورت مجازی آزمون برگزار و به قبول‌شدگان گواهینامه کشوری اعطا می‌شود و به نفرات برتر در آزمون جوایز اعطا می‌شود. آزمون پایانی دوره آموزش عمومی تفسیر قرآن به‌صورت مجازی و در دی ماه برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.